Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 8 marca 2012

Peter Alberon Porcelain Doll

 Na lalka trafiłam przypadkiem, kiedy od niechcenia wdepnęłam do SH wracając z pracy,
Ku mojemu zdziwieniu lalek jest w stanie idealnym, w kompletnym odzieniu, czyściutki, z karteczką informującą że delikwent ją noszący to Peter czyli Pietrek ;)
Pierwszy raz trafiłam lalkę w tak idealnym stanie ;)







Jest to druga lalka "małogabarytowa" od Alberon Porcelain Doll

7 komentarzy:

  1. piękny. szkoda, ze u mnie nie ma takich SH:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stan rzeczywiście doskonały. Jakby dopiero co ubrany w nowiutkie ubranko i uczesany u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo masz tych skarbów porcelanowych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: congratulations on finding the doll as ideal. It is beautiful and looks new. Enjoy it. keep in contact blog blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzien dobry

    Pani ma SUPER ta strona! Bardzo piekne lalki niektore, najlepsze te Polskie, ale wszystkie lalki sa sliczne. Kocham lalek i lubie ugladac te strony o nich i sie jeszcze cos naucze. Ja rowniez mam strone, ale o Polskich ludowych lalkach, ktore dopiero zaczelam: Polish folk doll
    Zycze duzo przyjemnosc z lalkami!

    OdpowiedzUsuń