Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 27 marca 2012

MGA Entertainment BFC . Ink. Doll C. J.

C.J. zwany Marianem ( takie imię lalce nadała poprzednia Właścicielka)  jest dużą 18" lalką , z pełną artykulacją,  dość ciężką jak na lalkę o takich gabarytach.
Do mnie lalek trafił z drugiej ręki w stanie świetnym, wyposażony dodatkowo w okularki , do których mam wielki sentyment z racji posiadania własnych bardzo podobnych ;)

Decyzja o "przejęciu" zapadła bardzo szybko i ledwo miną weekend jak lalka była na miejscu. Musze przyznać , że zabawka jest solidnie wykonana, kapitalnie pozuje, więc jest znakomitym obiektem do fotografowania.

Tak wygląda C.J na zdjęciach promo- zdjęcie pochodzi z sieci

Sesja zaraz po wypakowaniu- Marian zakosił sweter by Penelopa od Kubusia  i udał się na zwiedzanie ogrodu- jeszcze szaro- burego  po zimie.




Ponieważ na ziemi nie było nic ciekawego do oglądania poza kilkoma kiełkującymi hiacyntami i szpalerem tulipanów Maniek postanowił obejrzeć okolicę- najlepszy punkt widokowy jest na jabłoni z dziuplą ;)


Potem postanowił połazić po drzewach ;)









Wiatr niestety jest dziś tak silny, że szybko zakończył te zabawy a ja łapałam Mańka w locie ku ziemi ;)
Na szczęście nic oprócz rozwichrzonej czupryny złego się nie stało ;) Następną sesję zafunduję delikwentowi przy spokojnej pogodzie ;)

17 komentarzy:

  1. Ooo, ależ cudny!!! Ja nie cierpię wręcz lalek-chłopców, ale ten podoba mi się. Fajnie jest ubrany, a te okulary - BOMBA!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobają tego typu lalki- ają niesamowicie pozytywne mordki, a do tego rewelacyjną artykulację i słuszny gabaryt ;) Okularki nosze identyczne ja ;) nie należą do oryginalnego zestawu od tej lalki , ale na szczęście do reszty lalek Ani nie pasowały i przyjechały z Mańkiem ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gałgutku wszystkie lalki z tej serii są bardzo ładne ;)

      Usuń
  3. Ajjj! Wspaniały, okulary są zaje. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki mam słabość do takich oprawek ;)

      Usuń
  4. Maniek jest świetny :) A okulary wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- te lalki świetnie pozują

      Usuń
  5. ooo,to juz wiem od kogo nabyłaś Mańka! :) śliczny z niego chłopak!włosy ma cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była że tak powiem szybka piłka ;) mam ochotę dokupić jeszcze jedną lalkę z tej serii ;)

      Usuń
  6. Jest wspaniały!!!> Wygląda na dość dużego. Ile ma wysokości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 18" czyli ok 40 cm ;) jest duży i dość ciężki ;)

      Usuń
  7. Ania go sprzedała? Szkoda że się nie załapałam :( Fajny jest,moja Amelka miałaby brata :D Jak byś go już nie chciała to pamiętaj o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz Marzenko u mnie większość lalek "wsiąka" na amen ;) rzadko coś puszczam w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny jest!!! Te okulary to rzeczywiście bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przeuroczym chłopcem i w dodatku świetnym akrobatą :)

    OdpowiedzUsuń