Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 19 lutego 2012

Historia pewnej lalki cz 2

Lalka doczekała się nowego korpusu- z jednego słusznego wykroju od Weroniki.
Kilka miesięcy temu miałam fazę na szycie owych korpusów- hurtowo uszyłam w nadmiarze i teraz przydały się jak nigdy.
Niestety mój wolny czas straszliwie się skurczył, i nie wiem kiedy uda mi się lalkę skończyć.
Lalka złożona, na nowym korpusie zyskała większą mobilność, a także sporo wyszczuplała ;)
Na ubranko jeszcze sporo czasu poczeka, choć pewien pomysł mam. Na pocieszenie dostała pluszowego kumpla ;)






2 komentarze:

  1. Ojej....jak pięknie zakłada nogę na nogę. Prawdziwa dama :-)

    OdpowiedzUsuń