Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 1 lutego 2012

Frania i wózek

Do Frani zawsze chciałam dokupić "stary wózek"  idealnie pasujący skalą - i akurat niedawno nadarzyła się okazja- zakupiony  wózek idealnie pasuje do lalki.




Wózek pomijając zakurzenie i drobne otarcia budki jest w stanie znakomitym- wymaga jedynie dokładnego oczyszczenia, wypolerowania drewnianych elementów i wyprania budki i  materiału z kosza.







Bardzo podoba mi się "plecionka" z przodu i tyłu kosza




Dodatkowo wózek jest idealny dla mojej Googlisi  która zasiedli go po remoncie ;)

7 komentarzy:

  1. To jest antyczny wózek, czy tylko stylizowany? Bo jak antyczny antyk, to mój tatko dałby się za takowy pochlastać- fanatyk staroci :)
    Lalka jest miła memu sercu, bo moja mama też taką miała w dzieciństwie i gdzieś nadal ma schowaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadania lalki gratuluję-moja też jest pamiątką rodzinną- lalka była własnością Kuzynki mamy.
      A o pochodzeniu wózka pojęcia nie mam- mi jest wszystko jedno czy "antyczny" antyk czy stylizowany ;) ja się chciałam dać "pochlastać" w ogóle za wózek ;)

      Usuń
  2. Wózek rewelacja! A jaki będzie piękny po twojej 'renowacji':)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wózek, ciekawe czy antyk czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki wózek to piekny bajer! a Franiusia...heh...

    OdpowiedzUsuń