Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 14 stycznia 2012

Piaskowych Dziadków Dwóch

O Piaskowym Dziadku pisałam już wcześniej 
Jakież było moje zaskoczenie i radośc, kiedy Urszula- Koleżanka z serwisu pinger podarowała mi Dziadków dwóch- jednego 30 cm a drugiego 10 cm. 
Lalki pochodzą z DDRu a kupione były w Dreźnie w latach 70tych.
Przyjechały w wyśmienitym jak na swoje lata stanie. Większy jest klasyczną lalką z ruchomymi kończynami, wykonany z winylu, natomiast mniejszy jest odlany w całości , wewnątrz ma druciany szkielet na którym zamocowana jest głowa i który umożliwia ustawianie figurki. 
Po umyciu i uzupełnieniu fragmentów garderoby przyszła pora na małą sesję, a że zima postanowiła jednak w tym roku do nas zawitać zrobiłam zdjęcia  na ganku. Nie obyło się bez drobnego wypadku- silny wiatr zdmuchną większego Dziadka w zaspę ;)










Uli pragnę podziękować serdecznie za miły prezent a Dziadki po wysuszeniu powędrują do witryny ;)

7 komentarzy:

  1. Jacy oni śliczni! W ogóle nie wyglądają na takich wiekowych dziadków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeeej!Piaskowy Dziadek!słodki widok,takie 2 skrzatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam z lat szczenięcych Piaskowego Dziadka- uwielbiałam tą bajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dwA krasnalki cudne hałabały!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajowe obydwa :) Moje dzieci lubia ta bajkę ;)

    OdpowiedzUsuń