Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 22 stycznia 2012

The Nightmare Before Christmas- Jack Skeleton z SH ciąg dalszy niespodzianek.

Szczęście dalej mi sprzyja- kilka dni temu przyniosłam do domu Jack'a- duża artykułowaną figurkę z wymiennymi głowami









I malutki bonusik- ponieważ hiszpańska rodzinka też mi się powiększyła- w kolekcji są już dwie ponad 30 cm lalki .



13 komentarzy:

  1. Boski ten szkielecik, bardzo zabawnie wygląda z Hiszpanką :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. gosciu jest super !:> wielbie go

    OdpowiedzUsuń
  3. no to już super fuks:)))) Cała kolekcja lalek jak z horroru:)))Piekne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooooow,ale masakrycznie fajowy koleś!!!!!!!!i te wszystkie wymienne głowy! :D

    a hiszpanka jest cudna,bardzo mi sie ta kiecka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh, ech, ach i w ogóle, wiesz, co o tym myślę, że zazdroszczę jak nie wiem, co...Po prostu to niesamowite, że tak Ci się świetnie udało - to są rewelacyjne lalki!!! hiszpanka też:D:D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nnie ma tu emotikony pokazującej Królika z opadem szczęki?!?
    Uwielbiam Jacka i gdybym dorwała takiego to stałby chyba na honorowym miejscu.
    Ty Szczęściaro!
    A Hiszpańska Panna to chyba z myślą o nim robiona.
    ps: Czy zapomniałaś o starym Króliku???

    OdpowiedzUsuń
  7. Jack by mnie przerażał, więc posiadanie takiego lalka mnie nie kusi;) Ale stanowi świetną parę dla hiszpanki, super razem wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ten szkielecik jest słodki :).A hiszpanka fajnie się szczerzy : D.Super blog dodaję go do obserwowanych i zapraszam na mój:http://lalkawdomku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, ale zazdroszczę takiego skarbu z SH! Uwielbiam Jack'a, nawet udało mi się uszyć kostium inspirowany właśnie naszym przystojniaczkiem: http://moje-potwory.blogspot.com/2012/09/jack-szkieleton.html ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ma tylko jedną głowę :D Ale Ci zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można kupić takiego Jacka?

    OdpowiedzUsuń