Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 12 stycznia 2012

Gnijąca Panna Młoda Tima Burtona- Emily & Victor

Para ta to bardziej action figure niż klasyczne lalki, ale obok nich nie mogłam przejść obojętnie.
Głównie z powodu zamiłowania do twórczości Tima Burtona, a także kapitalnego odwzorowania postaci.
Figurki wypuściła firma McFarlane Toys, zestaw zawiera tytułową Gnijącą- Emily , Victora i Kostusia


















16 komentarzy:

  1. to jedno z moich must have ;)! szczegolnie gnijaca panna mloda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te lalki :D Nawet nie wiedziałam, że takie istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne:)
    Sam film był świetny i jestem jego zdecydowaną fanką, i wiem jedno- też nie przeszłabym obok obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ super są te laleczki :-) Takie straszno-zabawne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Figurki są rewelacyjne, cóż za upiorna sesja:D
    PS: Jeżeli lubisz wszelakiego rodzaju biżuterię to zapraszam na swojego bloga (związanego z biżuterią handmade), gdzie trwa licytacja kokardkowego naszyjnika (już od 0,50gr!).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i te , i te z poprzedniego posta :) Sa dokładnie w stylu który lubię :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    A możesz zdradzić gdzie je kupiłaś? Ja szukam tej pary. Są mi potrzebne i to baaaardzo. Pozdrawiam
    lin_ka1

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to jest second hand? Ja również szukam tych lalek, niestety znalazłam tylko na amazon gdzie były bardzo drogie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Second Hand=szmaciarnia=ciuchak= sklep z używaną odzieżą - niestety te figurki są drogie, ja miałam szczęście, że je ktoś wyrzucił i trafiły do takiego miejsca- z drugiej strony polecem wertowanie takich przybytków- cuda można tam trafić.

      Usuń
  9. Nie chcesz ich może sprzedać (wypożyczyć)? Chciałam sobie zrobić tort weselny w Klimacie Burtonowskim. Chętnie bym je od Ciebie odkupiła lub wypożyczyła. Jak coś to napisz: sysiam1983@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE!!!!!!!!!!
      Są to FIGURKI KOLEKCJONERSKIE!!!!!! Nie nadają się na tort!!! Ani nie sprzedam, ani nie wypożyczę- proszę sobie poszukać na eBayu - są dostępne.
      Na tort to figurki można sobie ulepić z lukru.

      Proszę więcej nie wysyłać próśb o wypożyczanie/sprzedawanie ect. ani w komentarzach, ani na maila, bo więcej na takie prośby NIE ODPOWIEM.

      Usuń
  10. Uwielbima cały film, postaci i genialną muzykę Elfmanna :) Kwartet - Tim Burton, Danny Elfmann, Johny Depp i Helena Bonham Carter :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności.. Mam i ja... :)mega szczęśliwa..♥♥♥

    OdpowiedzUsuń