Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 24 stycznia 2012

Daniela LIV doll pierwsza seria

Kolejny skarb z SH. Lalkę wypatrzyłam w stosie wymamłanych księżniczek Disneya i Barbie.
Siedziała sobie cichutko i czekała aż ktoś ją wyciągnie z tego pudła. Sama lalka w stanie idealnym- jedynie oskubana z ciuchów i peruki (co po zakupach u Dollypop nie było większym problemem).



Na wieść o przybyciu "nowej"  zbiegły się moje LIVkowe lokatorki- Kaśka i Zośka


- O jejku - skąd Ona cię przyniosła? Gdzie masz swoje ciuchy? Ale nic się nie martw zaraz coś zorganizujemy ;)

Nie minęła chwila jak Kaśka wróciła z peruką


-Przymierz- będzie Ci w niej do twarzy

- I jak?
-Super!
Chwilę później Zośka przyniosła Dance ciuchy i buty


-Proszę ubierz się będziesz wyglądała jak porządna lalka

Nie minęła chwila a Nowa Danką nazwana dołączyła do koleżanek.



Swoją drogą jestem niezmiernie ciekawa co jeszcze uda mi się przytargać z SH ;)

Oryginalnie lalka powinna wyglądać tak

21 komentarzy:

  1. Ja też chcę taki second hand!!
    Livek ogólnie nie lubię, ale fajnie popatrzeć jak tak raz - dwa i masz nową lalkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech ostatnio tam się tak "ciekawie " zrobiło choć mają takie "rzuty" czasem ćwierć lalki nie ma a czasem zatrzęsienie.

      Usuń
  2. śliczniusia Ci się panna trafiła i to z SH!aż uwierzyć nie mogę,no!U mnie nigdy w SH nie spotkałam lalek,a co dopiero TAKICH lalek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękować! U mnie nikt na tą laluchę nie zwrócił uwagi ;) spokojnie siedziała sobie w koszu ;)

      Usuń
  3. wooow... niesamowite co się udaje znaleśc w sh ... szook ;D pięknie ją zrobiłąs :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u mnie takich SH nie ma... Żal i zazdrość... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak dalej pójdzie, to jakąś Livkę sobie sprawię... ;)
    Wybawczyni zwana autorką zasługuje na medal- za sokole oko i stylizacje laleczki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się po prostu tak nie bawię- nie dość, że w ogóle w SH lalki znajdujesz, to jeszcze takie skarby!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio na all była właśnie taka lala i nawet ją licytowałam, ale jak zwykle przegapiłam końcówkę licytacji i panna mi przepadła...
    Gratuluję zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gałgutku - to ze mną licytowałaś chyba :)

      Usuń
  8. Ja juz tego nawet komentować nie zamierzam... W Warszawie, to jak człowiek w SH zapyta o lalkę to tak sprzedawczynie spojrzą, żę się tylko głupio robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O MY Gy : D. Nie wierzę, że takie cuś w idealnym stanie z lumpeksu.Gratuluję.Wspaniały blog i dodaję go do obserowanych. Zapraszam na mój: http://lalkawdomku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Również zazdroszczę takich lumpeksów ;) Prawdziwe szczęście trafić na taką ładną lalkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. No prawdziwy skarb upolowałaś! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. prawdziwy skarb! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A swoją kupiłam na All, ale też było warto.
    Teraz jestem pod wrażeniem LIV, choć miałam wątpliwości. Poszukuję odzienia i butów...czy ebay to jedyny namiar? Będę wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  14. A swoją kupiłam na All, ale też było warto.
    Teraz jestem pod wrażeniem LIV, choć miałam wątpliwości. Poszukuję odzienia i butów...czy ebay to jedyny namiar? Będę wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ja 2 kupowałam odziane, a dodatkowe ubranka, buciki i peruczki odkupiłam od Koleżanki - natomiast zasadniczo można dopsować ciuszki barbiowe- jedynie buciki stanowią problem - i chyba najprędzej dopadnie się na eBayu

      Usuń
  15. pięknie z takiej golaski zrobić tak zadbaną lale szacun :)

    OdpowiedzUsuń