Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 6 grudnia 2011

"Groszek"- OOAK porcelain doll

Laleczka siedząca, ok 30 cm, została stworzona przez Basię
http://oliweczka.pinger.pl/m/6288524/groszki
Do mnie przyjechała w idealnym stanie- wystarczyło wyjąć z pudła, ubrać sukieneczkę i na półkę.
Jest to bardzo miła odmiana kupić lalkę z którą nie trzeba absolutnie nic robić ;)







Imię lalki wzięło się od sukieneczki uszytej przez Basię - białej bawełny w groszki.

3 komentarze:

  1. Groszki sa jednak ponadczasowe:]
    Lala jest sliczna,odobaja mi sie jej oczy przypomina mi dzieciatko ze starych fotografii.Jest naprawde sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Emigrantko, Lila bardzo dziękuję- Basia solidnie napracowała się doprowadzając lalkę do takiego stanu. Osobiście lubię buźkę tej laleczki ni to zdziwioną, ktoś określił ją że wygląda jakby zdmuchiwała świeczki na torcie ;)

    OdpowiedzUsuń