Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 7 grudnia 2011

1 Modern Circle Collection 2003 Barbie i Melody

Na całą serię Modern Circle składają się 4 lalki - Barbie, Melody , Simone i Ken z tym , że w dwóch odsłonach dziennej i wieczorowej.
Całą serię można znaleźć na stronie producenta
http://www.barbiecollector.com/collection/1-modern-circle-collection

W mojej kolekcji znalazły się dwie lalki.
Melody


I Barbie


(Zdjęcia pochodzą ze strony producenta).
Cała seria opiera się na moldach vintage, jednakże przedstawionych w nowoczesnym stylu.
Barbie pojawiły się w dwóch wersjach z cytrynowymi i ogniście rudymi włosami.
Wersja żółta ubrana jest w wieczorową czarną suknię. Jednakże mi bardziej podoba się rudzielec w zieleniach.
Strój lalki uszyty jest wyjątkowo starannie, z mieniącej się groszkowej tafty. Ozdobą stroju są koralikowe zapięcia przy żakiecie i pasek z koralików przy spodniach.
Lalka posiada także komórkę i laptop schowany w eleganckiej torbie.

Melody w obu wersjach ma niebieskie włosy.
Moja lalka ma strój dzienny w którego skład wchodzą dzianinowa bluzeczka z kardiganem, czarne spodnie ze złotą nitką , całości dopełniają kowbojki i piękna "miedziana" biżuteria. Podobnie jak Barbie Melody ma "zajęte" ręce- dostała kubek z kawą   i torbę z plikiem gazet w końcu jest "asystentem reżysera" ;)
Ten kubek sprawia przy zdjęciach spory kłopot bo wiecznie układa się nie w tą stronę co potrzeba na szczęście na plastikową kawę grawitacja nie działa ;)















Obie lalki wykonane są starannie , z dbałością o szczegóły - zapięcia przy ubraniach, detale biżuterii co jest dużym atutem tej serii lalek.

11 komentarzy:

  1. Melody jest przesłodka!! Te włoski, te piegi...
    *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całej serii najbardziej podoba mi się właśnie Melody. Barbie mnie kompletnie nie przekonuje, jakoś nie pasują mi pomarańczowe włosy i grzywka w połączeniu z moldem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są piękne i z pewnością kiedyś staną na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Melody jest najlepsza:) zavczepiste niebieskie włosy:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych cudnych laleczek to posiadam tylko zielone ubranko od Barbie !gratuluję nowych lalek!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodnie z pozostałymi, mnie również bardziej podoba się Melody. Barbie- taki mold i taka fryzura to dosyć ciężkie zestawienie jak dla mnie, ale oczywiście to nie umniejsza Barbie atrakcyjności, bo mimo wszystko mogłabym mieć je obie (a najlepiej całą serią;P)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gałgutku , aanuk- u mnie na początku zagościła własnie Melody - to chyba najbardziej udana lalka z całej serii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Privace, Amaret- trudno nie przyznać racji- Barbie jest troszkę przekombinowana- w porównaniu z vintage obecny malunek oka nadaje jej wyraz mocno zdziwionej i zarozumiałej lalki. Do niej trzeba się przyzwyczaić ;)długa opadająca na oczy grzywka też jest nietypowa dla moldu vintage.
    Tak samo Simone- którą można zobaczyć u Rudego Królika- wykorzystuje mold Stefie a wygląda zupełnie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Milena Karolina , Gabi - życzę udanych "łowów" - te lalki są ciekawymi egzemplarzami w kolekcji- pewnie jak trafi się okazja to dokupię Simone i Kena ale w tej wersji "dziennej"

    OdpowiedzUsuń
  10. Paumar
    do mnie
    Nowy komentarz do posta "1 Modern Circle Collection 2003 Barbie i Melody" dodany przez Paumar :

    Niedawno opisywałam u siebie Melody - wg mnie jest najfajniejsza ;) Ale Ken też mi się strasznie podoba... Tyle lalek chciałabym kupić, ale funduszy ciągle brak :)

    Blogger zeżarł komentarz- kopiuję z maila-

    Paumar- ech coś wiem na ten temat- ja w barbiowatych ograniczam się obecnie do reprodukcji i celebrytek a i tak cieżko ograniczyć pogłowie- pewnie jak bedę miałą okazję to dokupię resztę z tej serii

    OdpowiedzUsuń