Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 17 listopada 2011

MariAnna OOAK porcelain doll czyli Gabinet Osobliwości cz1

A dokładnie Maria i Anna - dwie niesforne Bliźniaczki. Dalekie krewne Strasznej Marysi, równie blade , troszkę nieobecne- o dziwo stały się domowymi ulubienicami.
Panny są nierozłączne- wszędzie podążają razem. W sumie nie mają innego wyjścia.........

















Lalki są moją własną interpretacją Dead  Living Dolls pierwowzorem były Hazel and Hettie, jednakże moje panny są bardziej zżyte ze sobą, mniej krwiste jak to w przypadku DLD bywa, w stroju mającym przywoływać XIX w pensjonarki.
Jako bazę wykorzystałam porcelanowe części zwykłych chińskich porcelanek- jak widać Zwyklak Chiński  nie musi być nudny.

13 komentarzy:

  1. Niesamowity pomysł i kapitalne wykonanie!! Strrasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Porcelino Strrrasznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. chylę czoła-pomysł na syjamską bliźniaczość doskonały a wykonanie wprost idealne!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie przerazajace ! Cudowne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. No rewelacja!!!!!!!Magdo, no tym pomysłem poraziłaś! W sensie, że bardzo pozytywnie!! świetne!! Udało Ci sie pomysł przeprowadzić od początku do końca kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe!!!! Uwielbiam takie mroczne klimaty. Magda, ty to cuda z lalkami robisz, ale teraz przeszłaś samą siebie! Nie mogę się napatrzeć. Bliźniaczki wywołują u mnie jakiś niepokój i chorą ciekawość... Mogłabym mieć taką (takie?) lalkę, a nawet bym pragnęła. Ciekawe jakie komentarze wzbudza u twoich gości?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamaskowana, Persephone bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewka - bardzo dziękuję- pomysł może nie jest w 100% mój - bo już taką lalkę zrobili komercyjnie z tym że pierwowzór wygląda bardziej jak dwie lalki ubrane w jedną kieckę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliku dziękuje również! Znajomym lalka się podoba ba ostatnio stała się ulubienicą mimo lekko strasznego wyglądu.
    Sama jestem miłośniczką horrorów i zrobienie owej lalki było jedynie kwestią czasu, a wszystko zaczęło się od przypadkowego rozbicia porcelanki która została się Straszną Marysią

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska lalka, znaczy lalki :D Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie cudny pomysł! Syjamskie bliźniaczki są przerażająco porażające!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł i świetne wykonanie. Strój rewelacyjny, pasuje idealnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń