Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 21 listopada 2011

Lorraine Leonardo Collector's- nowe wcielenie

O lalce pisałam równo rok temu
http://klinikalalek.blogspot.com/2010/11/lorraine-leonardo-collectors.html

W fazie przerabiania wszystkich porcelanek na proporcjonalne , mobilne panienki dostało się i Lorraine, która znacząco urosła tak, że dostanie całkowicie nowy image. Natomiast strój lalki tak bardzo mi się podoba, że postanowiłam znaleźć lalkę pasującą do niego
Tak trafiłam na  laleczkę  od Leonardo małą skrzypaczkę Natashę. Lalkę przyniosłam z ulubionej szmaciarni. Odziana była w niegdyś bardzo ładną granatową sukienkę - jednakże czas i złe przechowywanie lalki odesłały ową sukienkę w niebyt.
Natasha dostała nowy proporcjonalny korpus, buciki od Weroniki ( prezent z pierwszej wizyty u mnie) sukieneczka pasuje idealnie- wyprułam rzep z tyłu i wszyłam zatrzaski.
Obecnie sukienka na lalce już nie trzeszczy w szwach, ładnie leży a i samą lalką mogę dowolnie manewrować.
Było tak

A obecnie nowa Lorraine prezentuje się tak





2 komentarze:

  1. Normalnie nie przepadam za porcelankami, a u Ciebie się na nie napatrzeć nie mogę. Widać ile serca im dajesz i to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to kocham porcelanki, a u niej są po prostu jak z bajki ;)

      Usuń