Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 19 listopada 2011

Little Apple Doll Sine i Mini Little Apple Dolls

Do mojej Jabłuszkowej Sine dołączył cały zestaw Little Apple Dolls w wersji mini.
Laleczki Sine , Circe i Umbrae. Malutkie , zaledwie 4'', są miniaturką dużych lalek.
Na pierwszym zdjęciu duża Sine vel Bezka ze swoją malutką koleżanką.
 Ze względu na maleńki rozmiar stój różni się krojem- brak bardzo długich rękawów i "ogona" z tyłu kimona jednakże całość ładnie nawiązuje do pierwowzoru.
 Laleczki wykonane są też z innego tworzywa i zamiast peruki z włókna mają gumowy skalp- jednakże on zapewnia lalkom charakterystyczną fryzurkę w stanie idealnym.




Lalki wykonane są starannie, stroje ładnie odszyte mimo maleńkich rozmiarów. Jabłuszka po oględzinach w świetle dziennym mają namalowane maleńkie srebrne kropeczki imitujące gwoździe

Komu jabłuszko?







Wersja mini Jabłuszkowych jest bardzo poręczna, zwłaszcza dla osób lubiących robić zdjęcia plenerowe- bez problemu zmieszczą się w torebce czy kieszeni, zapakowane są w nieduże pudełka z plastikową "trumienką" idealnie trzymającą lalkę , które swobodnie można wykorzystywać do transportu .
Niestety jak w przypadku dużych lalek czerwone kimono mocno barwi. Umbre lepiej odizolować od reszty ;)
Laleczki przyjechały dzięki Brattei z forum Dollplaza i obecnie są dostępne na allegro ;)

9 komentarzy:

  1. No ja jednak też dokupię jeszcze jedną, Umbrae. Zastanawiam się, czy nie kupić jeszcze tej w białej, żeby mieć komplet....We trzy super wyglądają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale one są malutkie.... Zastanawiałam się nad kupnem, ale za chiny nie pasowały do mojej wizji półek. Szkoda, że nie zrobili im włosków... Mimo to - są sliczne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewka w komplecie one są świetne- polecam ;) dobrze że dostępne były tylko 3 bo pewnie miałabym stado całe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loreen- chyba w tym rozmiarze ciężko by było utrzymać idealną fryzurę- gumowe skalpy są pod tym względem idealne - mimo wszystko polecam! Jak do półek nie pasują to mogą mieszkać w swoich oryginalnych kartonikach

    OdpowiedzUsuń
  5. małe są słodkie jak legoludki:) ale ja chciałabym dużą jabłuszkową

    OdpowiedzUsuń
  6. Lila polecam i takie i takie- tylko raczej w jasnych ciuszkach - czerwony materiał uwielbia farbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie one nieodmiennie bez względu na rozmiar przerażają.

    OdpowiedzUsuń