Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 30 listopada 2011

IzaBella OOAK Porcelain Dolls

Iza i Bella to bliźniaczki.
Lalki powstały na bazie Lucy od Alberon.
Zabawa w przerabianie porcelany wciągnęła mnie do tego stopnia, że zapragnęłam podziałać na dużych lalkach. W ramach prezentu podchoinkowego zażyczyłam sobie dwie Lucynki. Cena na alu jest niewątpliwie kusząca, kto lubi lalki porcelanowe a Lucynki jeszcze nie ma to polecam.
Lalki przyszły expresowo, jednakże przedzierzgnięcie ich w obecną formę zajęło mi dużo czasu.
Z oryginalnych lalek zostały jedynie części porcelanowe i wypełnienie ;)
Po uszyciu odpowiednich korpusów, zamontowaniu części porcelanowych, wypełnieniu i założeniu głów przyszła kolej na zmianę wizerunku.
Dziewczyny dostały bardzo gęste czarne rzęsy i po pudlu na głowę ;) ot taka mała fanaberia.
Uszycie sukienek i pasiastych rajstop dopełniło dzieła








Dla przypomnienia lalki w oryginale wyglądały tak





Zdjęcia pochodzą z aukcji sklepu pw-onyx- swoją drogą polecam właśnie tam te lalki kupić - przychodzą świetnie zapakowane i to na dodatek w expresowym tempie.

Obecnie lalki mają po 80 cm i duże możliwości pozowania. Dopóki nie zrobię odpowiednich stabilnych stojaków panny zasiadły na wiklinowej kanapie.

15 komentarzy:

  1. Nazwała bym je Black Magic Women.

    OdpowiedzUsuń
  2. oOOOO!!! Ta zmiana jest rewelacyjna, bardzo na korzysć:) NIjakie w sumie lalki, chociaż też ładne w oryginale nabrały takiego pazurka:D I te pasiaki:) mam dla mojej dolfki tez takie:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :)

    w ogóle bym nie wpadła, że to ta sama lalka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze słodkich panienek zrobiłaś urocze młode adeptki sztuki czarnoksięskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaya one się nazywają Iza i Bella bo są bardzo podobne do Izabeli Olejnik- niezapomnianej Belluni z Kabareciku Olgi Lipińskiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewka bardzo dziękuję- ostatnio wszystkie moje OOAKi dostają pasiaste rajtuzki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytrynko- dziękuję- czasami wystarczy zmiana fryzury i już otrzymujemy odmienioną lalkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Privace - hehe w sumie one mi bardziej z cyrkówkami się kojarzą ;)ale to może dlatego, że mam pomysł na jeszcze jedną stylizację dla dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak mi się podobają te "pudle" na głowie :D
    może dlatego że obecnie takiego samego na głowie posiadam... ;)
    rewelacyjnie wyszły te panny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie Ci wyszły! Na oryginał nawet bym nie spojrzała, a taką po twoim przerobieniu to z chęcią widziałabym u siebie! Nawet jeśli to nie jest moja skala :)
    ( oczywiście chciałabym mieć dwie, bo niesamowicie wyglądają razem!)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co napisać, żeby się nie powtarzać...
    To Ty jesteś prawdziwą czarodziejką!!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne masz te porcelanki! Cudowna jest taka kolekcja jedyna w swoim rodzaju i unikatowa. Ja nie lubię porcelanek, które są robione "na jedno kopyto", a u ciebie każda jest inna

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, dziewczyny z Kabreciku. Pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Metamorfoza niebywała! Czy mi się wydaje, czy pomimo bycia bliźniaczkami każda z dziewczyn odrobinę inaczej się uśmiecha? :)

    OdpowiedzUsuń