Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 20 listopada 2011

EMO - OOAK porcelain doll by Zuzia w świecie z porcelany

Lalek przyjechał wraz z Weroniką jakiś czas temu.  Nim zrobiłam sesję własną Weronika zdążyła opisać i uwiecznić lalka wraz z jego towarzyszami powstałymi niejako przy okazji -  http://agmatia.pinger.pl/m/7875063/niemozliwe-a-jednak , bo z rozpędu powstały trzy laleczki.


(Zdjęcie autorstwa Weroniki )
Przed zOOAKowaniem lalek wyglądał tak - zdjęcie też od Weroniki , bo ja ciągle zapominam uwiecznić lalki "przed".




Lalek -Emołem zwany  zaszył się na regale z porcelaną i kategorycznie odmawiał sesji- jako stworzenie wrażliwe i uczuciowe   domagał się odpowiedniej towarzyszki.
Stwierdził że wszystkie Czarne Damy są dla niego za stare i koniecznie muszę mu sprawić kogoś w jego wieku.
Zachęcony obietnicą stworzenia porcelanowej koleżanki dał się wyciągnąć na malutką sesję.








5 komentarzy:

  1. Zamaskowana - polecam blog Zuzi - Weroniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne emo-ludki ;)
    (mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam)
    Nowe spojrzenie na porcelanowe lalki- mnie się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porcelanowe emo- bardzo na czasie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje.
    W zasadzie to Pani, po latach podglądactwa, natchnęła mnie do założenia własnego bloga.
    Dziękuję za natchnienie i życzę dalszych sukcesów w świecie Lal.

    Ogólnie rzecz biorąc piszę głównie po to, by poinformować, iż pozwoliłam sobie zamieścić na moim okołoblogowym profilu link do Pani bloga. Mam nadzieję, że nie ma Pani nic przeciw.
    Oczywiście w ramach żałosnej próby reklamy - zapraszam również do siebie na: www.dollssavior.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń