Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 23 listopada 2011

Elizabeth Genuine Porcelain doll

Laleczka przyniesiona z lumpeksu , w stanie strasznym- ledwie trzymała się całości. Korpusik , jak zwykle za mały, nabity na sztywno  tak, że  w paru miejscach popękał. 
Sukieneczka spłowiała , a sama lalka była upiornie brudna. Lalką zajęłam się zaraz po przyniesieniu do domu, ze względu na możliwość uszkodzenia porcelanowych części.
Sukieneczka nawet po praniu wygląda nieszczególnie


Lalka po mojej interwencji i odzianiu w czerń z dodatkiem koronek wygląda tak 





Pod spodem lalka ma długie pantalony wykończone koronką, buciki są dziełem Weroniki-Zuzi 


W lalce szczególną uwagę zwraca bardzo ładnie wyrzeźbiona buźka



2 komentarze:

  1. Wygląda na pyskatą panienkę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie przypomina Sarę Małą Księżniczkę z książki. Może przez to czarne ubranko. Choć z buźki lalka wcale nie wygląda na biedną sierotkę ;)

    OdpowiedzUsuń