Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 20 listopada 2011

Dziewczyna EMOła- Cybergothka OOAK porcelain doll

Słowo się rzekło , dziewczyna obiecana,  - więc nie zostało mi nic innego jak wziąć się za tworzenie lalki.
Na tapetę poszła kolejna subkultura mianowicie cybergoth - a inspiracją właściwą była postać Blanki z popularnego serialu.
Lalka przed zmianą wyglądała tak:



Był to klasyczny Zwyklak Chiński - jednakże lalka ma bardzo ładną buźkę i oczy w ciekawym odcieniu.

Natomiast po działaniu  mojej wyobraźni lalka wygląda tak:






Niestety pogoda zdjęciom nie sprzyja- kolory są przekłamane- peruka ma odcień zbliżony do wykończeń sukienki a nie wpadający w pomarańcz jak na niektórych zdjęciach.
Przy okazji stworzenia tej panny oberwało się Emołowi- musiał chłopak nieco urosnąć - na szczęście odzienie pasowało na wyższą lalkę- jedynie dołożyłam pasiastą bluzę pod spód.











9 komentarzy:

  1. O matko! Jaka przemiana. Za każdym razem jestem naprawdę mile zaskoczona jak wchodze na Twojego bloga. Buty kupujesz im w "Smyku":D?
    Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale przemiana! Podoba mi się ten dobór kolorów. Zupełna zmiana wizerunku. A rajstopy w paski po prostu cud miód :D Zresztą cała para charakterrrrna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No po prostu BOMBOWE lale!!! Dałaś im dusze i charaktery. Są po prostu idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no fantastico!!
    kolor włosów wymiata, też kiedyś takie miałam... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewka dziękuję bardzo! Cyberka ma buty breloczki- chwilowo z braku odpowiedniej skórki - jak coś upoluję to uszyję właściwe buciki a Emoł ma butki autorstwa Weroniki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola bardzo dziękuję- ostatnio większość moich produkcji posiada pasiaste rajtki - taki znak rozpoznawczy moich mhrocznych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliku dziękuję!!!!! Ostatnio mocno przejadły mi się słodkie , dziecięce porcelanki , a ich fabrycznych ubiorów wprost nie trawię ostatnio.
    Mam cała półkę firmowych słodziaków i tych nie ruszam- do przeróbek poszły trupki spod łóżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gałgutku - ja również lubię zestawienie czarno-czerwone ale sama nie miałabym chyba odwagi na taką ognistą czerwień

    OdpowiedzUsuń