Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 1 października 2011

Tosia opowieści ciąg dalszy (specjalnie dla Basi)

Zabrana do domu Ktosia przemianowana na Tosię musiała zobaczyć MASZYNĘ - cudowne urządzenie co zszywa, (gdy ma na to ochotę).
Obecna maszyna nawet zszywa bez większych protestów a w porównaniu z łucznikiem jest wyjątkowo miła w obsłudze.

-OOOOO!


-A co Ty szyjesz?
- Tosiu zobaczysz!
-Ej nie plącz się koło maszyny! Tosia najwyraźniej uznała że jest to świetne miejsce do zabawy;)


-Proszę tu jest coś dla ciebie, tylko zejdź już, żebym mogła skończyć!



- O jej! A co to za skrzynka? Zapytała zaciekawiona Tosia i natychmiast zlazła z maszyny.


-Ta skrzynka jest na niegrzeczne trolle! A tak na prawdę to twoje łóżeczko. Proszę tu masz podusię



- O jej! Podusia! Moja?! Ucieszyła się Tosia.


-A tu proszę reszta pościeli.


Szczęśliwa Tośka wdrapała się do łóżeczka

-Wygodnie?
-Bardzo!





Tosia przez cały dzień dzielnie pomagała przy robotach lalkowych.
A gdy nastał wieczór......... 
-Tosiu?



-Tak?
- Pościelisz łóżeczko? Już czas iść spać.

-Tak jest! Możesz mi  podać pościel?



-Bardzo proszę.


-I raz!


-I dwa!


- I gotowe!


-A teraz jeszcze troszeczkę posiedzę z moją ulubioną podusią!



Za uwagę dziękujemy! Wszystkim życzymy dobrej nocki!

3 komentarze:

  1. Super historyjka -posciel i bohaterka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Łóżko skrzynkowe, pościel w kropeczki, piżamka do kompletu. Całość jest urocza i widać jak obie się świetne przy tym bawicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabi bardzo dziękuję! Czytać pochwały od Ciebie to przyjemność!

    Kayu również dziękuję- o tak mam sporo zabawy przy tym stworze, tu łatwiej mi wstawiać zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń