Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 18 października 2011

Fizia Pończoszanka według Manhamany

Jakiś czas temu prezentowałam Fizię w wykonaniu Weroniki- Zuzi w ŚWIECIE Z porcelany
Tym razem sama postanowiłam przebrać Amelkę - strój jest kompilacją Zuzinej Fizi i wizerunku filmowego.
A wszystko zaczęło się od kupienia peruki prawdziwej -Fiziowej   - z zestawu dla dzieci od Micki Leksaker- oczywiście perukę przyniosła Mam, wiadomo skąd  ;)

Peruka w oryginale wygląda tak
 Strój wg ML - nawiązujący do filmowej postaci, choć tu troszkę zmieniona kolorystyka


Filmowa Fizia była mniej kolorowa, za to bardziej "obszarpana "



Szyjąc kreację dla mojej lalki trzymałam się wersji zielono żółtej- jedyną zmianą były pasiaste pończochy , które zafundowała porcelanowej Fizi Weronika.
Strój jest częściowo uszyty , a głównie dopasowany z gotowej dziecięcej odzieży. Największym problemem były te pasiaste pończochy - jednak od czego są wielkie męskie podkoszulki ;)
Korzystając dziś z cudownej jesiennej pogody zrobiłam sesję Amelce jako Fizi - oczywiście nie mogło się obyć bez "nadrzewnego" zdjęcia , co wcale łatwe nie było, głównie z powodu gabarytów Amelki jak i wiecznie spadającej peruki ;)

















5 komentarzy:

  1. Amelce bardzo do twarzy w tych ognistych warkoczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wygląda zwisając z drzewa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pippi, jak żywa! Cudnie Amelce w takiej stylizacji, wygląda bardzo łobuzersko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to jest duża dziewczyna! Twarzowo jej w tych czerwonych włoskach - modne tej jesieni:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę te włoski do niej bardzo pasują :)zapraszam do mnie dopiero zaczynam :http://notatkiinastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń