Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 4 września 2011

Prezent od Gabi-5mates

Gabi-5mates http://www.gabi-5mates.blogspot.com/   na DP jakiś czas temu ogłosiła zabawę- każdy chętny w swoim czasie zostanie przez nią obdarowany ubrankiem, które Gabi uszyła. 
Kiedy nadeszła moja kolej trafiłam ubranko dla FR - niestety w swojej kolekcji jako jedynego reprezentanta tych lalek posiadam Takeo- więc grzecznie podziękowałam, odstąpiłam ubranko Oli, i cierpliwie czekałam na swoją kolej. 
Jakiś czas temu P Listonosz przyniósł mi śliczności od Gabi- poniżej zdjęcia kostiumu autorstwa Gabi- wg umowy ciuszki miały być na lalkę rozmiaru Barbie.



Jak rozpakowałam przesyłkę już wiedziałam że zestaw może dostać tylko jedna lalka - Tuesday Taylor, którą mam dzięki Adze.
Mimo że moja TT miała swój własny strój kąpielowy przebrana podoba mi się dużo bardziej - spódniczka i bluzeczka podkreślają make up lalki a kapelusz dodaje jej wdzięku.
Bluzeczka jest tak pięknie uszyta ( z tyłu ma maleńkie guziczki, cała jest na podszewce) że postanowiłam jej nie zasłaniać żakiecikiem, tylko poszukać innej nosicielki.






Oprócz powyższego zestawu w paczce znajdowały się wysokie sznurowane BUTY, którymi zachwycałam się na blogu Gabi.
Do tychże butów zmieniłam nieco stylizację - TT dostała sukienkę w paski mojej produkcji a także bluzkę od zestawu Barbie




Jednakże TT ma wielkie stopy to istny Hobbit na obcasach wśród lalek i przypomniałam sobie o lalce ITBE
czyli Integrity Toys Basic Edition Fresh. W oryginale lalka posiada żółtą sukienkę i niebieskie szpilki, jednak w swoim zestawie wygląda trochę mdło.
Za to w zestawie od Gabi wygląda rewelacyjnie ( kiecka w paski to już niestety moje "dzieło")












Fresh ITBE zostanie już w takim zestawie- lalka przynajmniej nabrała charakteru i w tych ciuszkach  bardzo mi się podoba.
Gabi BARDZO DZIĘKUJĘ za piękny prezent! I takim to sposobem w jeden zestaw mam ubrane dwie lalki!

13 komentarzy:

  1. O kurcze, moim marzeniem byłoby mieć takie buty dla lalki ;) Cudowne ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ubranka, a buty powalają na kolana!!! Razem z Twoimi stworzyły komplet mix and match ;-)

    Jeszcze piękniejsza jest Tuesday Taylor - obiekt moich westchnień... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyle czola przed Gabi!!! buty mnie urzekly!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik przecudny, a te buty... Napatrzyć się nie mogę, strasznie ci ich zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim! Rzeczywiście buty robią wielkie wrażenie! Ubranka od Gabi też są niezwykle precyzyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne !! buty sa abslolutnie genialne, mogłabym za takie "zabić" , haha ! naprawde podziwiam talent Gabi ! sukienka w paski niesamowita, Tobie też nie brakuje talentu! wszystkie ubranka bardzo ładne! Tusday jest śliczna modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jewel snake - za takie buciki można "zabić" ;) Gabi jest mistrzynią w miniaturyzacji odzieży!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw. Gabi_5mates pięknie szyje, a butki są bardzo starannie wykonane. Wiem co piszę, bo widziałam je i mojej lalki mają szczęście posiadać m.in. kozaczki od Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaya właśnie widziałam że cudeńka masz od Gabi! Te kozaki są obłędne! Gratuluję posiadania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha przestancie bo znowu rozpęta sie burza !! wiecie o czym pisze .Jest mi bardzo miło ze sie wam podoba ! Magda stylizacja na 6+ pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gabi bardzo mi miło że stylizacja Ci sie podoba- Fresh już zostanie w tych ciuszkach. Widać biedactwo czekało na buciki i kurteczkę! Stała w witrynie już ładnych kilka miesięcy a dopiero teraz zafundowałam jej sesję.
    A buciki są piękne i póki co nikt patentu nie ma więc nie masz się czym przejmować tylko robić swoje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, sama mam chęć na takie buty! Bardzooo mi się podobają do tego idealnie dobrane ciuchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy z nas wie, że Gabi świetnie szyje, więc nie będę powtarzać;) powiem krótko: genialnie!

    OdpowiedzUsuń