Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Pippi Langstrumpf - OOAK porcelain doll by Zuzia w świecie z porcelany

Kto nie pamięta Pippi Pończoszanki? Małej piegowatej dziewczynki ze sterczącymi warkoczykami? 
Dzięki Weronice - Zuzi mam swoją Pippi w wersji porcelanowej. Od dawna jestem fanką lalek Weroniki i bardzo chciałam mieć choć jednego Jej  OOAKa.
O historii powstania lalki można poczytać tu  http://agmatia.pinger.pl/m/6977919/szalona-pippi-na-goscinnych-wystepach na blogu Weroniki. 
Pippi Lungstrumpf (Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump)  w Polsce bardziej znana jako Pippi bądź Fizia Pończoszanka (Pippilotta Wiktualia Firandella Złotomonetta Pończoszanka)  to bohaterka książek Astrid Lindgren, na podstawie których powstał serial telewizyjny oraz kilka filmów o przygodach Pippi i jej przyjaciół. 
Chyba najbardziej znaną i rozpoznawaną filmową kreację stworzyła Inger Nilsson moja lalka jest nawet podobna do filmowej bohaterki 
Poniżej piosenka z serialu i zdjęcie Inger Nilsson jako Pippi 







Pippi to straszna rozrabiaka i wiercipięta







Zwiedziła chyba wszystkie możliwe interesujące miejsca w ogrodzie













Ale jak zaczęła wybierać się przez płot do Sąsiadek musiałam zakończyć tę eskapadę





5 komentarzy:

  1. Lila to wszystko dzieła Weroniki! Od bucików po odzienie Fizi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala mało podobna do Pippi, ale za to słodsza:) Uwielbiałam te filmy, strasznie zazdrościłam takich przygód i chciałam być jak Pippi Lungstrumpf:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uważam ze bardzo podobna. Od razu poznałam ze to pippija uważam ze bardzo podobna. Od razu poznałam ze to pippi

    OdpowiedzUsuń