Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 6 lipca 2011

Zmiany na blogu

Już jakiś czas temu na blogu pojawiły się zakładki- jeszcze puste , ale systematycznie postaram się wklejać zdjęcia wraz z opisami posiadanych lalek.
Wiem jak czasami ciężko jest wyszukać informacje o posiadanej lalce , dlatego postanowiłam podzielić się zgromadzoną wiedzą, częściowo też dla własnej wygody, żeby nie wertować całego bloga za potrzebnymi informacjami , bądź nie wyjmować lalki w celu zajrzenia pod podstawkę ;)
W zakładkach będzie można znaleźć między innymi lalki Regionalne z całego świata, które bardzo lubię a oto mała cząstka mojego zbioru ( znana czytelnikom pingera)




lalki vintage podzielone na firmy, starocie, lalki porcelanowe a także moją twórczość radosną zebraną w jedno miejsce- mam nadzieję że informacje tam zawarte okażą się przydatne.

2 komentarze:

  1. Na pewno się przydadzą, z chęcią będę korzystać z Twoich informacji - jestem wyjątkową fajtłapą, jeśli chodzi o poszukiwanie informacji o lalkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Informacje bardzo się przydadzą. Dobrze, że myślisz o innych. Też muszę zrobić coś takiego, bo tak jak piszesz czasem człowiek czegoś potrzebuje i musi wertować całego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń