Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 9 lipca 2011

Najdłuższy reroot świata- Bartkowa Tereska

Kolejnym "paskudnym " rerootem" z gatunku NIGDY WIĘCEJ był reroot Bartkowej Tereski- gdyby nie moja miłość do Petr i Sindy pewnie bym się go nie podjęła ;)
Właściciel lalki zażyczył sobie krótkie włosy - ok fajnie się mówi , gorzej robi, i długo się robi, ale muszę przyznać że z efektów jestem zadowolona, jednak  jak w przypadku Momoko - drugi raz bym się za to nie zabrała.
Tereska przyjechała kompletnie łysa, po moich zabiegach wygląda tak








Ciała Teresce użyczyła do zdjęc SEB 1970r, która przebywała na reroocie rerootu a wszystko dzięki Zuzi, która dostarczyła odpowiednie włosy z peruk !

10 komentarzy:

  1. Śliczna Teresa! Ja nie umiem robić rerootu, więc podziwiam wszystkich tych co to potrafią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję- Tereska wróciła do właściciela i na własne ciałko- Karina rerooty robi się naprawdę prosto- wrzucałam na blog prosty instruktaż - wymaga jedynie dużo cierpliwości do wiązania supełków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najdłuższy reroot świata z najkrótszych (robionych u Ciebie) włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już miałam okazję podziwiać tą Tereskę, ale więcej zdjęć daje do myślenia- reroot dla mnie to koszmarne zajęcie, ale efekt jest wart poświęcenia. Świetna fryzurka! ja mam zawsze problem z obcinaniem i wyrównywaniem włosów, kiepska ze mnie fryzjerka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Privace- właśnie dlatego ten reroot był wkurzający bo robiłam włosy tak żeby nie obcinać a wyszła gotowa fryzura- jedynie wymagało drobnych podcięć i wyrównań

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda, pasuje jej ta fryzura!
    zazdroszczę umiejętności robienia rerootu! ja bym sie się nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż ma ta lala, a ta czarna czuprynka świetnie go podkreśla :-)

    Podziwiam zapał, ja bym pewnie rerootowała długimi i podcięła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale warto było! lalka wyglada pięknie jak z serii basic

    OdpowiedzUsuń
  9. Nio udało Ci się;) Teresa wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótkie włosy są do wszywania okropne! Efekt jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń