Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 10 lipca 2011

All Star Ken 1981r

Lalek trafił do mnie w stanie używanym w odzieży zastępczej z kompletem dodatkowych ciuchów.
Zapudłowany wyglądał tak ( zdjęcie -sieć)


Ken posiada artykułowane łokcie i nadgarstki i ogólnie jest przystosowany do zwiększania tężyzny fizycznej.
We własnym pudle miał pół siłowni, a u mnie z braku sprzętu trenuje targając za Barbarą siaty z zakupami.







9 komentarzy:

  1. Ale super para! Cóż dźwiganie toreb z zakupami też może być dość wysiłkowym zajęciem ;) Bardzo pomysłowa sesja foto. Strasznie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karina -bardzo dziękuję - para osobliwa dzieli ich prawie 10 lat różnicy więc niech "smarkacz" taszczy siatki ;)
    A dłonie ma tak ułożone że wprost idealne do noszenia siat- jak złapał to oddac nie chciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc to ten Kenio, no fajny, Baśka podoba mi się z nowymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za facetami-lalkami niespecjalnie przepadam, ale takiego Kenia chciałabym mieć w zbiorku ;-) Śliczna z nich parka, a różnica wieku w miłości nie przeszkadza! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalków po prostu nie lubię, ale teraz wiem do czego służą- do targania toreb Baśkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne lale, nie wiedziałam, ze ten kenio ma takie ciekawe łapki. A panna po reroocie-jak nówka!świetne lale, nie wiedziałam, ze ten kenio ma takie ciekawe łapki. A panna po reroocie-jak nówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piesio!!! Skąd się bierze takie fajne piesie dla Barbie?!?
    A parka swoją drogą super! Taka żywcem wyjęta z lat 70-tych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, niech ćwiczy;P
    Piękna Barbara. Jej men również;P
    Super sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna sesja. Połączenie tej pary, to był strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń