Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 12 czerwca 2011

Winking Western Barbie 1980

Czyli Mrygająca Baśka. Chyba najbrzydsza na jaką trafiłam. Barbara ma na plecach przycisk, za pomocą którego "puszcza oczko" - widok jest lekko makabryczny.
 Konstrukcja głowy też jest osobliwa- "skóra" głowy wraz ze skalpem nałożona jest na plastikową "czaszkę"  a całość zeszyta z tyłu nitką- sama konstrukcja zaciekawiła mnie na tyle że już niedługo dotrze do mnie druga panna po przejściach w celu dokładnego obejrzenia owego mechanizmu, a przy okazji chce się przekonać czy da się zOOAKować Barbarę tak, żeby efekt "mrygania" nie był tak przerażający a lalka miała normalne powieki ;)










6 komentarzy:

  1. ja lubię ja , mam pytanie czy ta druga panna będzie miała oryginalny strój , jak tak to czy byłaby szansa na odkupienie ???

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo jej brzydoty ja też ją lubię ;) Tomku zobaczę co mi wyjdzie z OOAKowania ale jak zdecyduję o sprzedaży stroju to jesteś pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo, że po tylu latach, mrygająca lalka wygląda trochę dziwnie, to chyba warto jest mieć taką nietypową Baśkę w kolekcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta nie jest brzydka :) widziałam Winking Western dużo bardziej przerażające ! Mattel miało bardzo oryginalny pomysł, ale trochę im nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. Do ładnych nie należy ale za to ma fajne ubrania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jewel snake - idea fajna, ale wyszło jak wyszło na dodatek obie powieki są nierówne co zwiększa efekt "naćpanej" Baśki

    Amaret - ubranko jest świetne. bardzo ładnie uszyte i z doskonałej jakości materiału a lalka w kapeluszu nasuniętym na nos wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń