Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 15 czerwca 2011

Winking Western Barbie 1980 Od "środka"

Przyjechała druga Barbara- ta nie miała mrygającej powieki- wiec pozostała dobra została pobrana jako awaryjny zapas dla poprzedniej Baśki natomiast tą postaram się ulepszyć.
Tymczasem zrobiłam fotki Barbary od środka- wygląda to lekko makabrycznie ;)
Lalka ma gumową twarz osadzoną na plastikowej czaszce z mtygającym mechanizmem. Z tyłu "skalp"zeszyty jest nitką ale co bardziej dociekliwi przeżuwacze lalek bez większego problemu mogli ściągnąć skalp
W sumie biorąc pod uwagę nazwę lalki - idealna do zabawy w "Indian" :)





8 komentarzy:

  1. Aaa, makabrafaktycznie, lalka-cyborg:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, faktycznie jakaś makabra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ciekawe... :-) Swoją drogą Mattel wtedy był pomysłowy wymyślając coś takiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oskalpowana;) hehehe;P okropieństwo....

    OdpowiedzUsuń
  5. o żesz ja pikole XD dwa wcielenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie teraz mieszka "Kissing Barbie" - która ma podobne paskudztwo w środku głowy i też po ściągnięciu "skórki" wygląda jak potwór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój post obala mit, iż
    lalki to pustogłowe istotki!
    choć obecności mózgu również
    nie potwierdziłaś...

    OdpowiedzUsuń