Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 18 czerwca 2011

Western Barbie & Ken 1980

Na osłodę brzydoty własnej Mrygająca Baśka dostała swojego własnego Kena.
Lalek w odróżnieniu od swojej towarzyszki jest bardzo udany, pochodzi z czasów gdy Mattelowi się chciało-Ken został wyposażony w spodnie i koszulę a nie pajacyka jak późniejsze wersje- mój niestety nie posiada oryginalnego ubranka jedynie moją przeróbkę posiadanych barbiowych ciuchów.








7 komentarzy:

  1. ŚLICZNIE RAZEM WYGLĄDAJĄ ZAZDROSZCZĘ

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Tomku ja go dopadłam na alu biedak był źle opisany i chyba to mnie uratowało że nikt się nim zbytnio nie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna parka ! Ale miałaś szczęście, że nikt go nie podkupił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loreen dzięki- on na zdjęciach wyglądał marnie- ja tylko miałam cichą nadzieję że to TEN lalek albo bardzo podobny. Do tej "paskudy" musiałam mieć przystojniaka na osłodę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, razem wyglądają o wiele lepiej, niż ta "paskuda" sama. Kobiecie przydaje się przystojniak u boku;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy takim przystojniaku jej cudne oczęta są w cieniu ;-) Co ona by bez niego zrobiła... :-P Wyglądają razem bosko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To już wiemy, że Barbie ma do kogo mrugac oczkiem;)

    OdpowiedzUsuń