Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 26 czerwca 2011

Sindy Makes Yor Dreams Come True! I Aga!

Przede wszystkim Aga z Fleurkowego bloga http://fleurdolls.wordpress.com/ dzięki Niej znacznie powiększyłam stan posiadanych Sindy. Tych lalek nigdy mało!
Nie są to wszystkie panny jakie przyjechały, trzy przebywają w klinice czekając na reroot ( i mój urlop)

A oto nowe rezydentki witryny


Obecnie tak prezentuje się moja kolekcja Sindy i reprodukcji



Aguś WIELKIE DZIĘKI!

10 komentarzy:

  1. Spora gromadka, malowniczo wyglądają wszystkie razem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Sindy to lalki co dobrze wyglądają stadnie a ja mam do nich dużą słabość

    OdpowiedzUsuń
  3. Fleur i Sindy to najładniejsze lalki tego typu, zazdroszczę takiej gromadki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna gromadka :)
    Stadnie prezentują się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka wspaniala kolekcja, jest teraz o wiele wieksza niz moja wlasna! ;o) ciesze sie najbardziej, ze Sindy trafily do takiego dobrego domu i beda traktowane z szacunkiem jak nalezy. Ubrane przez Ciebie wygladaja zupelnie inaczej, ta w szortach bardzo mi sie podoba :o) wygladaja jak inne panny po prostu!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczku dziękuję!

    Loreen jak widzisz Panna od Ciebie ma sporą grupę koleżanek ;) ciekawe czy poznasz która to ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś bo większość Twojej kolekcji stała się moją kolekcją ;) O tak laluszki mają zapewnioną lalkową emeryturę ;)
    W szortach jest artykułowana brunetka a ciuchy w całości pochodzą z LIVkowych zestawów - buciki w większości pasują idealnie na Sindy a i ciuchy są rozmiarem odpowiednie.
    Bardzo mi miło że w mojej stylizacji panny Ci się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zbieram Sindy, ale na zdjęciach ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń