Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

piątek, 27 maja 2011

Standard European/Canadian Barbie 76's

Laleczka trafiła do mnie dzięki Porcelinie. Wymagała rerootu, ale tym razem zrobiłam lalce włoski odbiegające od oryginału- dostała długie , żółto-cytrynowe włosy. Wg mnie idealnie pasują do make up'u lalki.
O samej lalce można poczytać u Mieszka na blogu http://barbiecollection.blox.pl/2011/04/Standard-EuropeanCanadian-Barbie-1976.html

Lalka przed ( zdjęcia Porcelina)



I po





6 komentarzy:

  1. Teraz wygląda, jak lalka Vitamin C! ;-) Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak każda lalka trafiająca do Twojej kliniki wygląda świetnie- włoski rozświetlają jej twarzyczkę i dodają jej blasku.

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonały dobor koloru wlosków! Lalka zyskała bardzo duzo na urodzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdo - ja pewnie bym zachował stare włoski przy lalce vintage, ale przyznam Twój pomysł mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna teraz wygląda o niebo lepiej , uwielbiam twój reroot jesteś w tym najlepsza :) To się nazywa przywrócenie blasku lalce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna! ja też dzis cytrynkowe wlosy pokazalem, lecz nie tak spektakularnr :))

    OdpowiedzUsuń