Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

piątek, 6 maja 2011

Kolejna niespodzianka od Gosi

Tej lalki nie spodziewałabym się spotkać w second hand - Little Apple Doll Sine z pierwszej serii a dostałam ją właśnie dzięki Gosi, która ją upolowała  - panie w szmaciarni chwaliły sie jaką mają "koszmarną" lalkę,
a Sine - u mnie zwana Bzem - nawet mojej sąsiadce się podoba!
Gosiu BARDZO DZIĘKUJĘ za wspieranie mojego zbioru!
Jabłuszkowa vel Bez jest świetna! I to na dodatek w bardzo dobrym stanie!
Fotki na szybko, jeszcze przed SPA, bo teraz wykąpana z odświeżonymi włosami stoi sobie obok i czeka na wyprane kimono.







 
Laleczka jest bardzo fotogeniczna, ma ciekawie wyprofilowaną twarzyczkę bez twarzy ,  na której ładnie załamuje się światło.
A imię Bez dostała bo "wymieniłam" ją na bez ;) a na dodatek  po łacinie "sine" to właśnie znaczy bez ( ale "bez czegoś" a nie roślinka, ale to już nieistotne)

8 komentarzy:

  1. Według mnie jest faktycznie koszmarna, jak z japońskich horrorów. No ale nie to ładne co ładne- ale co się komu podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Privace dokładnie ale lalka właśnie wywodzi się z mitologii japońskiej i kręgu horroru japońskiego- koszmarna by była z jakimś krwawym make upem w stylu Dead Living Dolls, tak jest całkiem miłym "duszkiem"

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie coś w tej lali jest - z Ringiem mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o właśnie klimaty Ring, Klątwa Ju-on... Brrr, nie chciałabym mieć takiej lalki w pokoju, śniłyby mi się koszmary.

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam strachliwe Dziewczę ;) ;)
    Laleczka to taki Casper ;) tyle że w japońskiej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy okaz, chciałabym zobaczyć jej zdjęcia w jakiejś mrocznej scenerii... :-)

    Swoją drogą: taka lalka w second handzie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Az się boję czy mi sie w nocy nie przyśni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje wielkie:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń