Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 29 maja 2011

Harumika Mannequin

Do mojego zbioru dołączyła ciekawostka- manekin Harumika- jako prezent urodzinowy od Przyjaciółki. 
Harumika pochodzi z Japonii produkowana przez firmę Bandai
Zabawka bardzo ciekawa, przeznaczona dla dzieci +6, wygląda jak sklepowy manekin, a sprzedawana jako "manekin z nogami" ;)
Na plecach i kończynach posiada szczeliny w które za pomocą dołączonej szpatułki wciska się brzegi materiału ot takie projektowanie bez szpilek, nożyczek igły i nici. Wystarczy mieć przycięte szmatki, koronki, wstążeczki i wszystko co podpowie wyobraźnia. 
Harumika występuje w dwóch postaciach- typowego krawieckiego manekina i manekina sklepowego- wg mnie ta druga wersja jest o wiele bardziej ciekawa. 

Manekin ma zdejmowane dłonie i głowę, co ciekawe jak na taką zabawkę włosy są zrobione z rewelacyjnego tworzywa, a twarz i dłonie są precyzyjnie wykonane. 
Manekin występuje w trzech odmianach kolorystycznych biały, czarny i lekko różowy. (zdjecie z netu)






Oficjalna strona-   http://www.harumika.com/


A to już moja Harumika

















7 komentarzy:

  1. Dla samej peruki warto by ją było kupić, choć cena w naszym rodzimym sklepie trochę jest wygórowana...no chyba, że akurat ja znalazłam tak drogi sklep. Fajna sprawa taki manekin....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe :-) Widziałam zabawki z tej serii, ale tylko z tym krawieckim manekinem i różnymi dodatkami do szycia, ale faktycznie, jak napisała Loreen, cena była zbyt wysoka, żeby to kupić ;-)

    Ale jako manekin do szycia ciuszków dla Barbie chyba się nie nada, bo zbyt chudy jest :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Loreen moja wersja ma wrootowane włosy, fakt że do najtańszych nie należy, u mnie jest ona na prawach lalki a odzienie dostanie szyte.

    Dollsecondhand- tak bardziej popularne są manekiny krawieckie i niestety na ciuszki Barbiowe się nie nadaje- ona ma inne proporcje, bardzo mały biust a raczej brak i dość szeroki rozstaw kończyn- bardziej nadaje się do projektowania i upinania "wizji" nowych kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to:)
    widziałam w sklepie tego manekina, i nawet miałam już wizje jak go wykorzystać, ale jednak odmówiłam sobie, bo zbieram kasę na inne rzeczy, a ten wytwór może zaczekać:)
    Czekam na prezentacje w ubraniach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna! nie wiedziałam, że są też harumiko z nogami, rękami i głową!!

    OdpowiedzUsuń