Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 5 maja 2011

Brenda Starr Reporter Introducing Basil St. John- Havana St. John

Teoretycznie miałam nie kupować więcej Tonnerek, ale o Tonnerze nie było mowy. Jednakże "wjazd" do witryny mają jedynie lalki z kategorii VIP czyli muszą przedstawiać konkretną osobę - nie ważne czy to aktor/aktorka czy postać fikcyjna ponieważ Basil spełnia owe kryteria w witrynie zagościł.
Basil jest postacią z komiksu stworzonego w 1940 roku dla Chicago Tribune przez Dalię Messic używającą pseudonimu Dale Messic. Komiks był bardzo popularny, doczekał się wersji filmowej, a podobizny lalkowe stworzono u Tonnera.
Na kartach komiksu Basil wygląda tak:



Lalka na zdjęciach promocyjnych Tonnera


A to już mój lalek - w zastępstwie Brendy towarzyszy mu Emilia, lalek przyjechał z całym dobrodziejstwem inwentarza, w kompletnym stroju, pudłem i dodatkami.








4 komentarze:

  1. Fajnie wyglądają :)
    Dobrze masz z tym ogrodem, ja znając Życie zrobił bym sesję pod tytułem ZAGUBIENI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilia też do niego pasuje :-) Jestem ciekawa czy Basil ma pod tą przepaską normalne oko... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marek zawsze możesz na balkonie dzunglę wyhodować ;)

    Dollsecondand to pełnowartościowy lalek ;) make up ma normalny ;)

    OdpowiedzUsuń