Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 26 maja 2011

BezgłowyKorpus Epilog (Sindy reroot)

Pamiętacie moje BezgłoweNieszczęscie , które uratowała Aga darując nie jedną a dwie głowy?
Otóż nadszedł czas prezentacji skończonego już dość dawno rerootu.
Dla przypomnienia zdjęcia przed:



I po sukienka nie jest mojej produkcji- kupiłam ją razem z lalkami od Bluespunka, muszę przyznać że jest fajnie uszyta, z tyłu wiązana w pasie co daje możliwość regulacji jedynie na karku wszyłam zatrzaskę ;)






6 komentarzy:

  1. Ślicznie teraz wygląda, opłacało się korpuskowi poczekać na nową głowę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt, spodziewałam się blond baletnicy, a tu takie cudeńko :-) Sindy wygląda teraz, jak z kobietka z jakiegoś dancingu sprzed kilkudziesięciu lat z tą fryzurką na pazia :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się bardzo podoba, uwielbiam takie fryzurki z grzywką

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też spodziewałam się blondynki:)
    Pięknie i zupełnie inaczej, co w tym wypadku oznacza same superlatywy:)

    OdpowiedzUsuń