Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 17 marca 2011

Sindy od Pedigree Tartan Touch 1979r

Przeszukując strony o Sindy  http://www.mysindy.com/  przypadkowo zidentyfikowałam najnowszą laleczkę to lalka z  1979r Out & About Fashions Tartan Touch.
Sindy ma nr na główce 033055X a powyżej sygnaturę Sindy
Ubranko właściwe lalki to długa, czerwona suknia w drobną krateczkę wykończona białą koronką i biała koronkowa mantylka.

















A tu zdjęcie ze strony  http://www.mysindy.com/

10 komentarzy:

  1. Szykowne ubranko, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pelna podziwu, ze udalo Ci sie ja zidentyfikowac, Sindy sa prawie tak samo trudne w identyfikacji jak Fleurki! :o) a jakie ona ma miec buty? Sliczna panna, ta sukienka to jedna z moich ulubionych ubranek!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga dziękuję ja ją zidentyfikowałam przeglądając fotki na stronie którą podałam we wpisie.
    O bucikach to nie mam pojęcia jedna z panien w podobnym fasonie sukni miała brązowe kozaki co mi żywcem nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tutaj jest napisane, ze miala biale sandalki? Zupelnie tych sandalkow nie kojarze... dobrze byloby jakies zdjecie. Widzialam wiele butow Sindy, ale nie mam pojecia co to za sandalki.
    http://www.sindy-collectables.com/index.cfm?articleid=1899
    A Tartan Touch to bylo ubranko, nie lalka. Ale wyglada dokladnie jak na zdjeciu promocyjnym! :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie ja się po tym zdjęciu zasugerowałam bo lalka wygląda idealnie jak na tym zdjęciu promo ;)
    Razem z zestawem ciuszków dostałam jednego białego klapka, ale on mi po zdjeciach pasuje do sukienki Funtime z 1984r ( niebieska góra a spódniczka biała w niebieskie kropeczki) być może że to o te klapeczki chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  6. O na stronie http://www.mysindy.com/ właśnie te białe klapeczki opisane są jako sandały to może o to chodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz co, ja chyba tez mam jednego bialego klapka, sprawdze w domu i jak mam racje to Ci go dam :o) tak chyba o nie chodzi, nie wiem co innego to moze byc!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Hurra! Świetnie będą klapeczki kompletne
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam taką sukienkę dla mojej Sindy. Buciki miała do tego białe takie jak te brązowe na zdjęciu http://www.etsy.com/listing/73391465/nine-9-vintage-mixed-doll-shoes-ballet. No i jeszcze torebeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba ta sukieneczka:D

    OdpowiedzUsuń