Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 27 marca 2011

Post Pochwalny na Cześć

Pragnę podziękować Adze z fleurkowego bloga http://fleurdolls.wordpress.com/  za cudowności i głowę dla Bezgłowego!
Jak się okazało głowy przyjechały dwie  w tym jedna idealnie pasująca do posiadanego korpusu!,
 A także buciki dla mojej Fleurki i świetne wykroje na Sindkowe ciuszki min na moją ulubioną sukieneczkę Funtime.


                      Aguś BARDZO DZIĘKUJĘ za cudowności darowane!


A tu szczęśliwy na razie BezgłowyKorpus



Za dnia obfocę dostane cudowności!

5 komentarzy:

  1. Alez bardzo mi milo, rachunek idzie poczta osobno BBBBUUUAAAAHAHAHA! :oD
    Nic mnie bardziej nie cieszy, niz pomaganie innym w lalkowych sprawach. Czekam cierpliwie na fotki i na rezultaty szalenstwa krawieckiego!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam doskonale dobroduszność Agi :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga to dobra i przesympatyczna duszyczka! Nic tylko sprawia radość innym ;-)

    Jestem ciekawa tej balerinki z główką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój bardzo przypomina mi małe Balleriny od Simby :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga jeszcze raz wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń