Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 27 marca 2011

Post Pochwalny na Cześć- prezentacja

Oto dobra od Agi
Białe fleurkowe sandałki- prezentuje moja jedyna Fleur ( sukienka Funtime od Sindy)


Wykroje na Sindkowe ciuszki w tym na sukienkę Funtime


Kozaczki dla Sindy- jak widać szybko znalazły nosicielkę


A tu najbardziej zadowolona obdarowana, DwugłowyKorpus- jak widać główka idealnie pasuje do korpusu
kolor jest idealny, a do zapasowej głowy POSZUKIWANE CIAŁO ( różowe) ;)


Wszystkie obdarowane SERDECZNIE DZIĘKUJĄ ADZE!


3 komentarze:

  1. Faktycznie, niezły deszcz prezentów się posypał:)Biedny korpus wciąż cierpi- a to na brak głowy- a to na nadmiar:D

    OdpowiedzUsuń
  2. E teraz to głowa cierpi na brak korpusu ;) Bezgłowy głowę już ma i w wolnej chwili włoski dostanie nowe.
    A z dwojga złego to jakoś wolę samą głowę niż BezgłowyKorpus ;) mniej drastyczny a zawsze jakieś wolne ciało u mnie się pląta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fleurdolls (http://fleurdolls.wordpress.com/) :

    O malo co nie peklam ze smiechu, widzac te glowe na rece baletnicy! :oD super sesja!
    Jeszcze raz bardzo mi milo i ciesze sie, ze wszystko doszlo i nawet szybko.
    Aga


    Aga przypadkowo usunęłam komentarz- przeklejam z poczty,

    OdpowiedzUsuń