Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 15 marca 2011

Nowa Pacjentka Original* Petra

Laleczkę udało mi się złożyć całkiem przypadkowo głowę upolowałam wcześniej jako nadprogramową , a niedawno trafiłam na korpus właśnie od tej lalki. Głowa niestety wymagała rerootu włosów nie dało się odratować były jedną skołtunioną masą, ponieważ mam identyczną lalkę pozwoliłam sobie na eksperyment
A oto jego rezultaty







Petra prezentuje sweterek autorstwa Penelopy http://zbieraczka-lalek.pinger.pl/ tam można zobaczyć więcej cudeniek autorstwa Penelopy

*A nazwę lalki wzięłam od sygnatury na plecach ;)

6 komentarzy:

  1. No i super lalka do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Świstaku ja na punkcie Petr mam lekkiego bzika ;) nawet ciężkiej roboty się podejmę w celu zdobycia Petry bądź Petroklona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszedł ten "przeszczep". Laleczka piękna do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Składak nie składak, po reroocie prezentuje się świetnie ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda,jak nowiutka :-)
    Mam takie same buciki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Loreen, Weronika. Dollsecondhand bardzo Wam dziekuję!
    A buciki są z zestawu ubranek od Steffi Love

    OdpowiedzUsuń