Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 14 marca 2011

Gardenia Simone Rouge Crisp

Lalka firmy Effanbee Tonner Doll Company Simone Rouge Gardenia Crisp, lalka limitowana do 300 szt
Jest to laleczka 10" o dość sporych możliwościach pozowania.
Poniżej zdjęcia promo lalki.



Moja dotarła do mnie bez sukieneczki i  dodatków za to uchowały się jej butki.
Laleczka jest dość mała i lekka co daje dość duże możliwości pozowania w plenerze, stąd częste sesje Gardenii w ogrodzie.
Przywołując wiosnę, której nie mogę się doczekać- na domiar złego walczę z zapaleniem oskrzeli -jedna z takich ciepłych sesji ogrodowych







5 komentarzy:

  1. Ja już chcę wiosnę! Foty super! Najfajniejsze to z poziomkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już chcę wiosnę! Foty super! Najfajniejsze to z poziomkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna lalka do takiej sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marku nie tylko Ty na wiosnę czekasz z utęsknieniem ;) Jak dla mnie zima mogłaby się kończyć po Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twoich letnio-kwiecistych fotkach podoba mi się dużo bardziej niż na promo ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń