Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 31 marca 2011

BEA 1970s Cabin Crew Uniform

Kolejna lalka z wysypu reprodukcji Sindy
Lalka nosi uniform z lat 1972-1977. Stewardesy miały do wyboru 3 kolory bluzek: czerwony, biały i niebieski.





Żakieciki mają wszyte metki opatrzone logo Sindy c 2006 PD&T






A tu oryginalne zdjęcia ze strony British Airways, które też są umieszczone na odwrocie pudełka.


5 komentarzy:

  1. o matko z ojcem!zupelnie jak sindy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dobra reprodukcja, ja nie moge! :oD
    A skad te inne trzy uniformy, czy jest gdzies napisane? Bo na zdjeciu archiwalnym sa cztery rozne. Moze zalezy to od rankingu na pokladzie? A plaszcze na ostatnim zdjeciu sa wspaniale, sama bym takie nalozyla...
    Akurat z tych dwoch Sindy bardziej podoba mi sie blondynka, moze dlatego ze samo ubranko jest w ciemnych kolorach?
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga na pierwszym zdjęciu Pani
    pierwsza z lewej ma identyczny uniform jak lalka, obok ma pewnie czerwoną bluzkę, spódnica ta sama, na drugim zdjęciu Pani stojąca najwyżej ma ten sam uniform, Pani niżej ma wariację na temat bluzki, pewnie miały też sukienki- nie znalazłam opisów niestety jedynie archiwalne zdjęcia,
    Trochę mi brakuje dodatkowych zestawów ubranek- np tych bluzek na zmianę żeby można było zindywidualizować własne lalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Sindy!Dobrze, że moja trafiła w dobre ręce :), bo u mnie była taka samotna....

    OdpowiedzUsuń
  5. Loreen ja też się cieszę ;) u mnie ma całkiem sporo "koleżanek"

    OdpowiedzUsuń