Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 6 marca 2011

Barbie Golden Dream 1980r

Moja Panna dostała odzienie podobne do oryginału. Nie jestem do końca zadowolona z efektu, więc docelowo Złotka dostanie inną kreację oczywiście w złotej tonacji










Dla porównania oryginalne wdzianko - zdjęcie zaczerpnięte z sieci

10 komentarzy:

  1. dobrze jest nie narzekaj :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgadzam z kolegą Świstakiem- dobrze jest nie trzeba psuć :D

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się podoba, bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świstaku, Zuziu , Dollsecondhand bardzo Wam dziękuję, to zostanie jak jest ale Złotka dostanie nowe wdzianko- dzianina z którego jest uszyte po prostu jest zbyt masywna na taki dwuczęsciowy komplet - muszę opracować inny fason, póki co na półkę trafi w tym żeby nie zabierała kiecy Artsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda w stroju który jej podarowałaś, jest bardziej stonowany niz oryginalny i mnie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciezko jest dobrać tkanine z kórej szyja oryginalne ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  7. nie raz szukałam tkanin z których szyją ciuszki dla mnie. Czasem mam wrażenie ze sa one specjalnie drukowane i barwione na potrzeby w kolekcji w której Barbie ma sie pokazać Pozdrawiam paulina020980@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Me gusta mucho este conjunto. He paseado por tu blog y los últimos conjuntos estan muy bien trabajados y terminados. Felicidades.
    Gracias por seguir mi blog :)
    Besos Clara

    OdpowiedzUsuń
  9. Clara
    Muchas gracias por su visita y comentario
    Puedo visitar su blog y leer con placer. Por desgracia, yo no sé español, yo uso el traductor, y espero que haya causado errores.
    Saludo cordialmente-Magdalena

    OdpowiedzUsuń