Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 9 lutego 2011

LOTR Nazgul action figure

Dzisiejsza wycieczka do lumpeksu zaowocowała przytarganiem porcelanki od Leonardo i Nazgula wraz z Hors'em ;) Pani nie chciała sprzedać samego hors'a i musiałam zabrać obu do domku ( hors miał być do wymyślonej sesji ) natomiast Nazgul jest 12" action figure, lalek (ale czy to jest lalek?) jest artykułowany w odlanej zbroi i gumowo- materiałowym wdzianku. posiada oznakowanie na stopie 2003 NLP.INC. Marvel
Horse bez oznaczeń, bardzo ładnie wymodelowany i pomalowany niestety odlany łącznie z siodłem ;)
A to nocna sesja ;)





8 komentarzy:

  1. Dobrze, że zabrałaś obu do siebie, bo trafiły Ci się unikaciki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksja im dłużej przyglądam się "przystojniakowi" tym bardziej mi się podoba nie gustuję w odlewanych figurkach ale ta jest precyzyjnie wykonana a sam horsik jest zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ta nocna sesja taka mhroczna :D jej klimat pasuje jak ulał do bohaterów ;)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. O to właśnie chodziło..... choć ciężko robi się zdjęcia nocne na dodatek jak nie widzi się dobrze obiektu ;) dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. noo Nazgul robi wrażenie:)i ten klimat... idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity !!!! jeszcze ogień i dymy lub mgły...i strach się nie bać !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wszystkim dziękuję - a pomyśleć że wahałam się żeby zabrać chłopaka do domu

    OdpowiedzUsuń