Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 20 lutego 2011

Klotylda Galicjanka z Guy Luy i Hubert Doll Studio

Odszukałam certyfikat mojej Klotyldy











Głowa i ręce lalki wykonane są z porcelany, butki z cerenitu. Suknia uszyta z jedwabiu, żakiet z lnu. Całość utrzymana w beżowo- popielatej tonacji.

2 komentarze:

  1. pierwszy raz widzę taką lalkę ciekawa , choć nie moja bajka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świstaku - dziękuję - lalki były produkowane w Krakowie - na DP w dziale porcelanek są jeszcze dwie wyszperane w sieci - o samej firmie wiem niewiele, w latach 90tych było zatrzęsienie tych lalek głównie w Sukiennicach. Ja mogłam sobie pozwolić na 2 ze względu na dość wysokie jak na tamte czasy ceny- głównie był to produkt skierowany do turystów.

    OdpowiedzUsuń