Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 17 lutego 2011

Guy Luy i Hubert Doll Studio -Ludwik i Klotylda

Dyskusja na forum przypomniała mi nazwę Pracowni Lalek z Krakowa, z której mam 2 lalki Ludwika i Klotyldę
Lalki kupiłam na pierwszym roku studiów w nagrodę za pierwsze zdane egzaminy ;)
Lalki mają główki i dłonie z porcelany, butki z tworzywa, stroje ręcznie szyte.
Pracownia wykonywała elementy lalki z cernitu, a korpus z materiału jak w klasycznej lalce. Lalki porcelanowe były zrobione eksperymentalnie w małych seriach.
A oto moje dwa skarby






8 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, czy ktoś jeszcze robi takie cuda. Czy uda się znaleźć tę pracownię z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno miałam o to spytać (tak, tak z moją pamięcią na prawdę jest coś nie tak :/) gdzie kupiłaś taką fajną sofę??

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaya, ja już dawno tych lalek nie widziałam s Sukiennicach, pojęcia nie mam czy je jeszcze robią

    OdpowiedzUsuń
  4. Weronika- sofa to szkatułka na biżuterię a kupiłam w sklepie ze sztuczną biżuterią, fotele takie trafiają się na alu czasem

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście śliczne unikaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jakie piękne! Śliczne stroje mają ;)
    Osobiście nie przepadam za lalkami porcelanowymi, ale mam kilka na współe z mamą. Takich niestety nie...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Artyści Guy Luy & Hubert Doll Studio okazjonalnie, na życzenie wykonują i sprzedają jeszcze swoje lalki. Więcej informacji pod telefonem 511 23 23 32.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poohi , Karina bardzo dziękuję- to oryginalne i klimatyczne laleczki

    Andrzeju dziękuję za informację- ostatnio ktoś usilnie próbował zdobyć informację o tych lalkach szkoda że nie są już produkowane w tak dużych ilościach jak kiedyś - za moich studenckich czasów były bardzo popularne i łatwo dostępne szczególnie w Sukiennicach i okolicznych sklepikach z powiedzmy pamiątkami bądź unikatowymi przedmiotami

    OdpowiedzUsuń