Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 27 lutego 2011

Barbie Golden Dream 1980r

Lalka z 1980 roku, zauroczył mnie delikatny, złoty cień na powiekach i złoto-miedziane nitki we włosach.
Laleczka przyjechała do mnie bez firmowego ubranka, więc póki czegoś jej nie uszyję pożyczyła sukienkę od Artsy.










8 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo naturalnie w tym makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekły mnie te jej dołeczki w policzkach :) Taki ma przez nie naturalny i sympatyczny uśmiech.. no i te pasemka.. hmm dzięki nim buźka wygląda na cieplejszą i pogodniejszą :)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Laleczka cudowna, jest na mojej nowej wish liście, ale NRFB.
    Koniecznie zdobądź dla niej coś złotego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świstaku jak na lalkę przynajmniej z drugiej ręki jest w stanie idealnym. Jedynie brak jej stroju butków i kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marku dla mnie kupowanie niektórych lalek w stanie NRFB nie ma większego sensu bo i tak uwalniam je z pudełek a ta była wyjątkową okazją jak na jej stan. Ale Tobie życzę upolowania takowej łącznie z pudłem. A na złotości będę polować.

    OdpowiedzUsuń