Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 2 stycznia 2011

Urban Vita Brunette Horsman

Dzięki Porcelinie udało mi się kupić Urban Vitę
Lalka o doskonałej artykulacji praktycznie można ją w kłębek zwinąć i jedyne czego nie potrafi to usiąść na piętach reszta póz wykonalna.
Dokładnie lalkę opisuje Porcelina na własnym blogu
 http://www.pinger.pl/szukaj/po_tagu?t=Urban%20Vita
Lalka piękna o bardzo wyrazistej malaturze z lekkim uśmiechem na twarzy, podoba mi się jej jasna karnacja w zestawieniu z ciemnymi włosami. 
Lalka doczekała się kilku ubrań a dziś zaprezentuję pierwsze kimono jakie uszyłam, bardziej na wyczucie niż korzystając ze wzorów czy opisów i na pewno nie będzie ono ostatnie, gdyż do UV pasuje mi taka japońska stylizacja. 











11 komentarzy:

  1. Ta japońska stylizacja pasuje do niej jak ulał! dziewczyna ma w sobie coś z Azjatki ;)
    Kimono śliczne, podobnie jak zimowe zdjęcia :)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Weroniko!
    W planach mam już następne, bo jakoś taka stylizacja pasuje mi do UV na szczęście Porcelina nabyła model podstawowy, który ma delikatny make up.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje jej ta stylizacja. Śliczna sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo piękna! I widzę, że niezwykła, bo w każdej stylizacji wygląda bosko!
    Czekam na więcej zdjęć, żeby oczy nasycić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lalka bardzo mi sie podoba to co napisałaś nie umie tylko na piętach uśiaść.... ja kiedys tez kimonko uszyłam ...szkoda ze nie zrobiłaś zdjecia tylko tyłu chciałabym zobaczyć jak przewiazałaś pas ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Królsiu dziękuję więcej zdjęć na forum wrzucę bo tu limit wyczerpałam

    Gabi dzięki na forum wrzucę nocne fotki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świstaku dziękuję a dokładnie o lalce możesz poczytać na blogu Porceliny, która szczegółowo ją opisała

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sesja! ciekawe kiedy nam się znudzą zimowe plenery :) mnie nadal zachwycają!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. O śliczna i laleczka i kimono cudne :D Uwielbiam Japoneczki i w pierwszej chwili myślałam, że to lalka Japonka, normalnie wspaniała :D
    A ja zapraszam na mój blog, gdzie i Azjatki ostatnio zaczęły królować
    http://hi4.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  10. Marku dzieki - dla mnie za zimno ;) ;) ;)

    Shi4 dziekuje zaglądnę

    OdpowiedzUsuń