Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 9 stycznia 2011

Urban Vita Brunette Horsman kolejna kreacja

Dzięki uprzejmości koleżanki z forum udało mi się zdobyć bardzo fajny wykrój i tym sposobem UV ma następną kreację,









A po drobnych poprawkach z tego samego wykroju będą spódnica płaszcz i bluzka ;)

8 komentarzy:

  1. bardzo fajna wiosenna sukienka:)
    i modelce do twarzy w niej, czekam na efekty przeróbek, czyli płaszyczyk, spódniczkę i bluzkę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pasuje jej ta sukienka !!czekam na resztę rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sukienka, taka trochę w stylu retro ;)
    Czekam z niecierpliwością na następne kreacje :)

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Amaret, Gabi, Zuziu dziękuję Wam bardzo! Reszta ciuszków w trakcie szycia ;)
    W sumie płaszczyk prawie gotowy tylko zostają drobne wykończenia i polowanie na dobre światło do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sesja, podoba mi się kolor tła :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki tło to zwykła ciemnozielona bawełna rzucona na krzesło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, taka dziewczęca ale najbardziej podoba mi się UV w stylizacji azjatyckiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu dziękuję ;) a stylizacje azjatyckie jeszcze będą ;)

    OdpowiedzUsuń