Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 4 stycznia 2011

Susie R&D Fashion Dolls

Moja Susie to Sydney Symphony RD Special nr 39/100.
Lalka ładna o pięknej malaturze i niezwykle sympatycznym pyszczku.
Lalka o ciemnych, długich włosach, ciemnoniebieskich oczach i karminowych ustach.





Ubranko jest bardzo dokładnie uszyte, suknia na podszewce, tak samo pelerynka, lalka posiada jeszcze torebkę (wg mnie zbyt dużą do wieczorowej sukienki) i rękawiczki.

5 komentarzy:

  1. Ty na dwa blogi piszesz, a ja komentuję :D
    Płaszczyk faktycznie piękny! pasuje do lalki jak ulał!

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuziu jakoś lepiej na bloggerze sie czuję tym bardziej że opanowałam wklejanie zdjęć tu ponad przyznaną przestrzeń, a ponieważ nie wszyscy są tu to piszę na dwa fronty ;)
    Za komentarze dziękuję dodatki do lalki są świetne- pelerynka na podszewce- wszystko szyte, kieca ma zameczek, a butki mają wkładki, jedyne co mnie śmieszy to rękawiczki takie kuchenne łapki wersja exclusive z diamencikami ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna!!! Wygląda na niezwykle wyniosłą pannę, taką wręcz "zimną sukę"- wybacz za określenie :)
    Mam chęć zobaczyć ją w innych kreacjach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Królisiu dzięki nie ona nie jest wyniosła ma przesłodki pyszczek, z lekkim uśmiechem a "zimne suki" to FR jak dla mnie, Susie po prostu nie lubi jak jej błyskać fleszem po oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna laleczka i ciekawie uszyta sukienka
    pokaż tą torbke jestem ciekawa jak wygląda

    OdpowiedzUsuń