Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 6 stycznia 2011

Susie R&D Fashion Dolls- przebieranki

Na prośbę Rudego Królika wrzucam foki Susie w innych ciuszkach- generalnie pasują na nią ciuchy z LIVek, Dynamitek, buciki idealne są od Steffi szczególnie te z zestawów odzieżowych
Tu w sukienkach mojej produkcji (za wyjątkiem różowej,która jest od Sharpay z HSM)










3 komentarze:

  1. Ta pierwsza sukienka bardzo mi się podoba- sama bym taką nosiła (gdybym miała figurę taką jak Susie :) ) i świetnie pasuje do urody lalki.

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo.
    Sukienkę szyłam razem z całą serią na zamówienie, dla koleżanki z forum, a materiał jest z sukienki vintage.
    Materiał też mi się bardzo podobał, niestety fason owej sukienki był bardzo dziwaczny i to co odzyskałam nadaje się do szycia dla moich panienek.

    OdpowiedzUsuń
  3. intrygująca twarz - nie oparłabym się Jej :)

    OdpowiedzUsuń