Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Gościnne występy -Supersize Barbie 1977 -Porównanie wielkości

Na poprzednich zdjęciach może nie widać jak duża jest lalka - pokusiłam się o malutką sesję porównawczą
Pozują CED Fashion Doll Constance , Standard European Barbie i Supersize Barbie.





10 komentarzy:

  1. Ogladałam ją w mojej książce Warmans barbie Doll, ale u Ciebie robi jeszcze bardziej piorunujące wrażenia...już na nią zachorowałam !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe dzięki Loreen ja ją mam chwilowo tylko ale fakt do robienia zdjęć jest świetna. Niestety pogoda na niewiele pozwoliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygody Guliwera w damskim wydaniu :) ta mała pasiasta wygląda jak by się rozglądała za ucieczką :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło matko! domyślałam się, ze jest większa od Barbie, ale że aż tak ?! :O Mark trafnie porównał ją do Guliwera ' w spódnicy' hahaha :D

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Weroniko ona ma 47cm kawał plastiku towarzysząca jej CEDka to 50 cm lalka, to już rozmiarówka porcelanek ;)
    Marku na tle klasycznych Basiek to jest Guliwer a lalcie to "stare znajome" w sumie Supersize odwiedziła koleżankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Malibu to wygląda jak dziecko :) Jak mała córeczka- a to przecież dorosła panna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliku dopiero zestawienie ze zwykłą rozmiarowo Baśką daje porównanie jaka Pannica jest wielka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że takie zdjęcia pokazałaś. Chyba wszyscy sobie nie zdawaliśmy sprawy jaka ona jest wielka:) Ale za to przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleksja dziękuję w imieniu swoim i Penelopy- właścicieli lalki.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ona jest big:))))chcę taką:)))

    OdpowiedzUsuń