Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 23 stycznia 2011

Gościnne występy -Supersize Barbie 1977 (#9828)

Korzystając z okazji goszczenia laleczki Penelopy pokusiłam się na plenerową sesyjkę- ciuszki mojego autorstwa pożyczone od CEDek, buciki oryginalne CEDkowe, "foksik" należy do UV.













10 komentarzy:

  1. To piękna lalka. I ten wzrost. kiedyś widziałam ją na żywo. Zapiera dech w piersiach !!! szkoda, że Mattel zrezygnował z produkcji tej wielkości Barbie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No piękna!
    Mam tylko nadzieję, że pod czas sesji nie ucierpiało żadne zwierzątko i że listek jest sztuczny :)
    Super sesja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo pewnie już niedługo pojawi się na blogu właścicielki ;)
    Marku niestety lisek jest z baranka :( ale ja nie krzywdziłam żadnego zwierzaka - skórka jest z odzysku z kołnierzyka, który kupiłam z jakimś ciuchem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna!! I na zdjęciach wygląda jak prawdziwa :)
    Ciekawy okaz, ale ja chyba bym takiej nie chciała- nie miałabym jej gdzie trzymać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, a co do lalki to po prostu zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliku fakt Panna jest przyduża w sumie fajna taka sztywniara- bardzo ładnie pozuje i nie ma problemu, że coś się gdzieś wykręca ;) jak ustawisz tak stoi i nawet nie wywracała się w CEDkowych butkach (choć one nie pasuą - inaczej wyprofilowana stopa i stoi na obcasach)

    Aleksja-dziękuję a lalka niestety nie jest moja zaraz do domku wraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sesja, ładne plenery, ładna modelka.. ale w tym przypadku to lisek jest moim no 1 :D

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuziu dziękuję bardzo- miło mi że lisek został doceniony ;) zapina się na prawdziwy klips ;)

    OdpowiedzUsuń